Prime Ministers and the Media (Группа авторов) ; John Wiley & Sons Limited
13675 р.
Автор(ы): Группа авторов;
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470751947
ID: SKU699246
Добавлено: 23.08.2021
Цены
Цена от 13675 р. до 13675 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
ЛитРес 5/5 | 13675 р. 17094 р. электронная книга | скачать фрагмент | |
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
This book looks at the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. A timely examination of the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. Original in scope, covering political rumours, political cartoons and capital cities, in addition to more familiar topics. Sets contemporary analysis of Downing Street press secretaries, media barons and press conferences in fuller historical context than usual. Draws on public records, private papers and interviews by the author dating back to the 1960s.
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Автор(ы) | Группа авторов |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Форматы электронной версии | |
ISBN | 978-0-470-75194-7 |
Книги где автор: Группа авторов
Политология - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 10940 р. - 16410 р.
Политология - издательство "John Wiley & Sons Limited" »
Политология
Категория 10940 р. - 16410 р.