Media Literacies. A Critical Introduction (Hoechsmann Michael) ; John Wiley & Sons Limited
8959 р.
Автор(ы): Hoechsmann Michael;
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781444344127
ID: SKU632936
Добавлено: 23.08.2021
Цены
Цена от 8959 р. до 8959 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
ЛитРес 5/5 | 8959 р. 11199 р. электронная книга | скачать фрагмент | |
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
Media Literacies: A Critical Introduction traces the history of media literacy and grapples with the fresh challenges posed by the convergent media of the 21st century. The book provides a much-needed guide to what it means to be literate in today’s media-saturated environment. Updates traditional models of media literacy by examining how digital media is utilized in today’s convergent culture Explores the history and emergence of media education, the digitally mediated lives of today’s youth, digital literacy, and critical citizenship Complete with sidebar commentary written by leading media researchers and educators spotlighting new research in the field and an annotated bibliography of key texts and resources
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Автор(ы) | Hoechsmann Michael |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Форматы электронной версии | |
ISBN | 978-1-4443-4412-7 |