A Short History of the Modern Media (Jim Cullen) ; John Wiley & Sons Limited
8270 р.
Автор(ы): Jim Cullen;
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118607657
ID: SKU630195
Добавлено: 23.08.2021
Цены
Цена от 8270 р. до 8270 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
ЛитРес 5/5 | 8270 р. 10338 р. электронная книга | скачать фрагмент | |
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
A Short History of the Modern Media presents a concise history of the major media of the last 150 years, including print, stage, film, radio, television, sound recording, and the Internet. Offers a compact, teaching-friendly presentation of the history of mass media Features a discussion of works in popular culture that are well-known and easily available Presents a history of modern media that is strongly interdisciplinary in nature
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Автор(ы) | Jim Cullen |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Форматы электронной версии | |
ISBN | 978-1-118-60765-7 |
Книги где автор: Jim Cullen
Современная проза - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 6616 р. - 9924 р.
Историческая литература - издательство "John Wiley & Sons Limited" »