Data Mining Techniques. For Marketing, Sales, and Customer Relationship Management (Gordon Linoff S.) ; John Wiley & Sons Limited
4305 р.
Автор(ы): Gordon Linoff S.;
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780764569074
ID: SKU628488
Добавлено: 23.08.2021
Цены
Цена от 4305 р. до 4305 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
ЛитРес 5/5 | 4305 р. 5382 р. электронная книга | скачать фрагмент | |
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
Packed with more than forty percent new and updated material, this edition shows business managers, marketing analysts, and data mining specialists how to harness fundamental data mining methods and techniques to solve common types of business problems Each chapter covers a new data mining technique, and then shows readers how to apply the technique for improved marketing, sales, and customer support The authors build on their reputation for concise, clear, and practical explanations of complex concepts, making this book the perfect introduction to data mining More advanced chapters cover such topics as how to prepare data for analysis and how to create the necessary infrastructure for data mining Covers core data mining techniques, including decision trees, neural networks, collaborative filtering, association rules, link analysis, clustering, and survival analysis
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Автор(ы) | Gordon Linoff S. |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Форматы электронной версии | |
ISBN | 978-0-7645-6907-4 |
Книги с похожим названием
Книги где автор: Gordon Linoff S.
Базы данных - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 3444 р. - 5166 р.