КаталогКниг.РФ

The Cool Factor. Building Your Brand's Image through Partnership Marketing (Del Breckenfeld) ; John Wiley & Sons Limited

Книга: The Cool Factor. Building Your Brand's Image through Partnership Marketing (Del Breckenfeld) ; John Wiley & Sons Limited

1777 р.


Цены

Цена от 1777 р. до 1777 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
ЛитРес

5/5

1777 р. 2222 р.
электронная книга | скачать фрагмент
Лабиринт

5/5

Читай-город

5/5

МАЙШОП

5/5

Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года

Как купить или где мы находимся +

Описание

What is cool? Who knows. But there is one thing every marketer does know– nothing increases sales like cool does. In The Cool Factor, Del Breckenfeld, a long-time marketer at Fender® Musical Instruments Corp. , presents an inside look at how Fender became the coolest name in musical instruments and how marketers at Fender partnered with cool products, musicians, and events to up their «cool factor» even more. If you're a marketer, The Cool Factor offers lessons for keeping your brand on top.

Смотри также Характеристики.

Яндекс.Маркет


О книге

Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
Форматы электронной версииPDF
ISBN978-0-470-40321-1

Отзывы (0)

    Добавить отзыв



     

    Техника продаж

    ADS
    закладки (0) сравнение (0)

     

    preloader

    151 ms