The Cool Factor. Building Your Brand's Image through Partnership Marketing (Del Breckenfeld) ; John Wiley & Sons Limited
1777 р.
Автор(ы): Del Breckenfeld;
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470403211
ID: SKU625724
Добавлено: 23.08.2021
Цены
Цена от 1777 р. до 1777 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
ЛитРес 5/5 | 1777 р. 2222 р. электронная книга | скачать фрагмент | |
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
What is cool? Who knows. But there is one thing every marketer does know– nothing increases sales like cool does. In The Cool Factor, Del Breckenfeld, a long-time marketer at Fender® Musical Instruments Corp. , presents an inside look at how Fender became the coolest name in musical instruments and how marketers at Fender partnered with cool products, musicians, and events to up their «cool factor» even more. If you're a marketer, The Cool Factor offers lessons for keeping your brand on top.
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Автор(ы) | Del Breckenfeld |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Форматы электронной версии | |
ISBN | 978-0-470-40321-1 |