КаталогКниг.РФ

The Package Design. Book 2; Taschen, 2013

Книга: The Package Design. Book 2; Taschen, 2013


Цены

МагазинЦенаНаличие
Лабиринт

5/5

Читай-город

5/5

МАЙШОП

5/5

Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года

Как купить или где мы находимся +

Описание

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories - beverages, food, body, luxury, and other markets - and no fewer than 44 sub-categories. Featuring a selection of over 400 works from 30 countries, this book brings together all the Pentawards winners from 2011 and 2012, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will also discover what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.

Смотри также Характеристики.

Яндекс.Маркет


О книге

ISBN978-3-8365-2968-6
Год издания2013
ИздательTaschen
СерияАрхитектура и дизайн

Отзывы (0)

    Добавить отзыв



    Книги с похожим названием

    Искать все [3]

     

    Дизайн - издательство "Taschen"

    Категория 3238 р. - 4857 р.

    Дизайн - издательство "Taschen" »

    Дизайн

    Категория 3238 р. - 4857 р.

    ADS
    закладки (0) сравнение (0)

     

    preloader

    8 ms