Graphic Design in the Twentieth Century : A Concise History (Richard Hollis) ; THAMES & HUDSON, 2021
Автор(ы): Richard Hollis;
Издатель: Thames & Hudson
ISBN: 9780500204511
ID: SKU1238496
Добавлено: 08.10.2023
Цены
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Лабиринт 5/5 | ||
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
The story of graphic design is one of the most exciting and important in modern visual culture. Renowned designer and lecturer Richard Hollis’s pioneering Graphic Design: A Concise History traced the medium’s development in the twentieth century, from its roots in printing, and defined its function as visual communication: to identify, inform and promote. Here, reissued with a new title, preface and updated recommendations for further reading, this authoritative documentary history begins with the poster and goes on to chart the development of graphics in print, advertising, corporate identity and television, concluding with the impact of digital and electronic media on the forms of graphic design.
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
О книге
Формат | 150x210 |
Автор | Richard Hollis |
Авторы | Richard Hollis |
Переплёт | Мягкий |
Год публикации | 2021 |
Язык | Английский |
Количество страниц | 240 |
ISBN | 9780500204511 |
Автор(ы) | Richard Hollis |
Переплет | Мягкий |
Издатель | THAMES & HUDSON |
Год издания | 2021 |
Кол-во страниц | 240 |
Дизайн - издательство "Thames & Hudson"
Категория 2481 р. - 3722 р.
Графический дизайн - издательство "Thames & Hudson" »
Дизайн
Категория 2481 р. - 3722 р.