The New Luxury. Highsnobiety. Defining the Aspirational in the Age of Hype GESTALTEN
5831 р.
Производитель:
EAN: 9783899559835
ID: SKU1220690
Добавлено: 31.07.2023
Цены
Цена от 5831 р. до 5831 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Лабиринт 5/5 | 5831 р. 8971 р. | |
Читай-город 5/5 | ||
МАЙШОП 5/5 | Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года | |
Описание
The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.
Смотри также Характеристики.
Яндекс.Маркет
Характеристики
ISBN | 9783899559835 |
Издатель | Gestalten |
Год издания | 2022 |
Книги на английском языке GESTALTEN
Категория 4664 р. - 6997 р.
Книги на английском языке GESTALTEN »
Книги на английском языке
Категория 4664 р. - 6997 р.