КаталогКниг.РФ

The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (D&AD) ; TASCHEN, 2018

Книга: The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (D&AD) ; TASCHEN, 2018

3000 р.


Цены

Цена от 3000 р. до 3000 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет

5/5

3000 р.
Лабиринт

5/5

Читай-город

5/5

МАЙШОП

5/5

Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года

Как купить или где мы находимся +

Описание

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today-a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals-often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes. The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a "must-have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should-have" for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.

Смотри также Характеристики.

Яндекс.Маркет


О книге

ISBN9783836568524
ПереплетТвёрдый
ИздательTASCHEN
Год издания2018
Кол-во страниц544
Формат145x195
ПереплётТвёрдый
Год публикации2018
ЯзыкАнглийский
Количество страниц544
Автор(ы)
Язык изданияАнглийский

Отзывы (0)

    Добавить отзыв



     

    Английский язык - издательство "Taschen"

    Категория 2400 р. - 3600 р.

    Английский язык - издательство "Taschen" »

    Английский язык

    Категория 2400 р. - 3600 р.

    ADS
    закладки (0) сравнение (0)

     

    preloader

    7 ms